better in time

Hallå bloggen!
Just nu verkar mitt liv bara gå ut på att ta det lugnt, ja det kan ju faktiskt verka så. Jag gör verkligen inget annat än chillar! Men hey, det är ju så det ska vara nu på lovet. Men till nästa år har jag bestämt mig för att satsa helhjärtad på skolan och bara tänka positiva tankar, det har varit alltför många motgångar nu den senaste månaden och jag tycker faktiskt jag är värd något bättre. Efter en välbehövlig pratstund med personer jag litar på känns allting mycket bättre, jag känner att 2010 kommer bli ett bra år. Om inte ska jag göra det till det.
 Om jag skulle sammanfatta år 2009 så är det både upp och ner, jag hade chansen och mötte världens bästa person, men sen som visade sig vara något helt annat. Jag har lärt mig att man inte ska ta någon eller något för givet, och att man ska strunta i att oroa sig och bara köra. Det är bättre, det funkar i längden.
 Om två veckor börjar skolan igen, då ska jag kliva in i entrén i skolan och vara den vanliga Julia, den glada och bra Julia. Inte den som gräver ner sig för en sak man inte kan rå för. Ja, så ska jag göra.

Måste nog sova nu, eller måste jag ska. Jag måste fundera på det här nu och verkligen genomföra det, känns behövligt.

Later dudes!



Kommentarer
Postat av: idapidavattenskida

that sounds great jullan! :) <3

2009-12-29 @ 21:36:19
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: julllllan

I know idapida! :) <3

2009-12-29 @ 23:55:53
Postat av: Linnéa

älskar dig syster

2009-12-31 @ 13:20:47
Postat av: jullan

och jag älskar dig

2010-01-01 @ 14:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0