jag fattar alltihop

Uppdateringen har väl inte varit på topp, men jag har gjort mycket annat än suttit vid datorn. Hade skolavslutning i torsdags, sen gick jag, Linnéa & Evelina på stan i 7 timmar. Skönt! Köpte iallafall alla julklappar så det är bra.
Idag har jag inte gjort så mycket, jag vaknade ganska sent sen har jag mest suttit vid brasan här hemma och bara myst. Jag måste snart göra mig iordning för familjen ska till min bror som bor i Västerås, vi ska kolla på hans match sen ska han med hem. Det är svinkallt ute nu, lär ju inte kunna ta pälsjackan. Om jag inte vill frysa ihjäl förstås..

Latero



Skulle ju inte vara helt fel att vara lite brun nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0