och allt var förbjudet

hej boys and girls!
Har verkligen inte haft varken tid eller lust att skriva nått inlägg. Eller tid har jag väl haft, men mest ingen ork. Aja, i allfall jag har inte skrivit på ett tag.
Min jul har varit lika bra som alltid, fick det jag ville och lite till. En dator tillexempel, blev jätte överaskad när jag öppnade julklpappen och såg min snygga dator, inte fel det inte! Fick även massor annat som är bra att ha, kändes som jag redan hade fått allt efter födelsedagen, men icke sa nicke. 
 Idag har jag faktiskt ingen aning om vad ska göra, lär vara ganska trött för jag la mig för tok på sent igår. Men ska höra med Lina om hon vill hänga lite eller om hon har andra planer, det visar sig.
Ska väl snart slita mig ifrån sängen och gå ner och busa med min mosters lilla hund som vi är hundvakt till Diesel heter han och är en liten chiuachiua. Så man får akta sig så man inte trampar på honom! Han kom upp och väckte mig idag, slicka mig i hela ansiktet, skön väckning!
Nej, nu ropar duschen! Bäst att lyda :)

lateeeeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0