patetiskt

Har ni någonsin känt en känsla av att man är så arg på någon att man vill antingen skratta eller gråta när man tänker på personen? Just så känner jag nu, jag blir så arg. Att en person kan förstöra så jävla mycket, ställa till med sånna problem. Att man kan göra så mot en annan människa, det är helt sjukt förfan. USCH!

Nog om det, orkar inte ödsla tid på människor som sånna. Dagen idag har varit bra, hade det sista provet för terminen idag. Mycket skönt! Provet i sig gick väl sådär. Efter skolan drog Linnéa och jag till farmor och farfar, det var jätte längesen så det var mysigt. Jag kom precis hem, vet faktiskt inte vad jag ska hitta på.
Ska antagligen sitta kvar här i fåtöljen med datorn i knät framför brasan, låter rättså nice i mina öron. Kan även informera om att imorgon har jag lov, om man inte räknar med torsdag då, men då går jag bara en timme! ME LIKE

Jullan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0