to be with you

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja
Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga så nej.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
Dog någon som stod dig nära? Nej.
Vilka länder besökte du? Grekland + Tyskland, Schweiz som vi mellanlanda i.
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Nja.
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 3 Juni.
Vad är det bästa som hänt dig år 2009? Det är mycket, nästan allt.
Största misstaget? Inget.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, inte vad ajg kommer på.
Bästa köpet? Nått klädesplagg.
Vad spenderade du mest pengar på? kläder mest.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja klart, vänner och kärlek.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Svårt att säga.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, helt klart.
Vad önskar du att du gjort mer? Ingen aning.
Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig för småsaker.
Hur tillbringade du julen? Jag ska tillbringa den med släkten.
Blev du kär i år? Om jag blev.
Favoritprogram på tv? Top model, Glee.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Ja.
Bästa boken du läste i år? "p.s jag älskar dig" och "när jag hör din röst"
Största musikaliska upptäckten? Många.
Något du önskade dig och fick? Massa.
Något du önskade dig men inte fick? -
Årets bästa film? New moon.
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var hemma, firade med släkten.
De bästa nya människorna du träffade? Min nya klass helt klart.
Vad fick dig att må bra? Familjen, vänner och kärleken.
Vem saknade du? Många.
Favoritmånad? Sommarmånaderna.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, det tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0