22.02

min älskling som kommer nästnästa helg, looooovely

Hi. Min sista lovdag har varit bra.
Jag har solat och läst ute i solen.
Jag har bakat en kaka.
Jag har kollat på både the hills och the city.
Jag har kollat på handboll.
Jag har gått en långpromenad med Evelina och syrran.
Jag fick skoskav.
Vi blev yra och illamående från alla karuseller vi åkte.
Jag har gått som ett cp pga skoskaven.
Jag har fyllt på mitt tågkort.
Jag har pluggat(?)
Jag har ätit god mat.
Jag har planerat min vecka.
Jag har duschat.
Jag har sytt min tygväska.

Snart ska jag sova, måste vara extra alert till skolan imorgon. Har nämnligen nationellt prov imorgon i tyska. Bara bita ihop och göra skiten. Om drygt 60 dagar är helvetet över. Akta er vad jag ska njuta då. AKTA ER!
Ha en bra lovdag imorgon alla coolaholmare, jag är inte avundsjuka på er. Inte alls.

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0