DANS MED SVÅRA STEG

Love you guys

Gissa om det var skönt att vara ledig idag. Crazy. Har knappast gjort någonting, eller jo. Hann kolla på den sista "bring it on" filmen. Den var som Rebecca och Ida redan hade förvarnat oss om; töntig. Inte den sämsta av alla "bring it on" filmerna men den får helt klart priset som näst sämsta efter tvåan. Intressant information; ja.
Nu ikväll kom min brur hem till coolaholm, nice to see him. Men de varade inte länge innan han lämnade hans arma familj och stack till en kompis. Linnéa och jag gjorde likadant och drog till Lina. Vi kollade på tv och hade väldigt kul, såg på världens sjukaste film. Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv åt en film, galet.
Jag måste nog snart tagga ner lite, har överenergi så det bara skriker om det. Imorgon ska familjen och jag ner en snabbis på stan och köpa en present till min kusin Emma som fyllt 22 år. Sedan ska vi hem till henne och fira. De va de, måste släcka lampan snart. Louise kommer tidigt imorgon bitti och ska låna Linnéas och mina tågkort. Åh, vad snälla vi är.

Nighty fellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0