FLY

Godmorgon. Imorse blev jag väckt av pappa som sa att Alexanders lag hade gått till final i cupen de spelat i helgen. Så steg upp med tuppen (inte bokstavligt talat) och kollade på matchen genom datorn. Det gick bra, de vann. Brorsan blev bästa spelare vilket betydde att han blev intervjuad efter matchen, hehe. De var kul att se. Gick nyss upp hit till mitt rum, ska snart klä på mig sen ska jag sätta mig ute i solen och sola lite.
Idag har jag mycket att göra, jag har en tendens att skjuta upp allt plugg till sista lovdagen. Så idag blir det matte plugg och även lite tyska. Nej, nu ska jag fräscha till mig lite. Jag ser ut som "hej kom och hjälp mig".

LATERO / JULLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0