I SHOW YOU

Hej! Sitter just nu i mitt nystädade rum och lyssnar på musik, snart ska jag ner och dricka en kopp te och kolla på gamla top-model repriser, lovely!
 Idag har jag och la familia varit hemma hos farmor och farfar och ätit påsklunch. De satt bra i kistan. Tog en promenad hem med lillen, men det var lite för kallt för min smak.
Sitter somsagt i mitt rum som snart inte är mitt längre, för snart ska jag flytta till Alex rum (låter som det är ett kvarter bort fast det är 3 meter) Pappa har precis målat alla dörrar vita här uppe, här näst står golvet i mitt nya rum. Vitt- det blir snyggt. Längtar tills jag får flytta in, är trött på mitt gamla. Vill starta om på nytt, vitt och fräscht.
Börjar sakna min gamla hårfärg också (oj, otippat) men snart är den här toning borta och mitt gamla hår kommer tillbaka. Nog klagat, jag har ju lov(e).

LATERO / JULLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0