LEAVE ME

Oj, vilken uppdatering.
Skyller på att jag har varit för trött (läs: är för trött).
Just nu sitter jag i skolan, har precis haft matteprov.
Det gick ovanligt bra för att vara mig, jag kanske inte är så 
dålig som jag tror. 
Som sagt så är jag konstant trött, börjar undra om jag har en kronisk 
trötthetssjuka eller något.
Höll på att somna idag när vi kollade på en film. 
Håller på att somna nu. 

Idag är det träning (hur i helvete ska jag orka?!)
Löpning som vanligt dit, Ida bangar den här gången. 
Men hon har en bra ursäkt så det är okej.
Men nästa tisdag blir det en straffrunda för henne tror jag.

Rörigt inlägg, men whaaaa evaaah.

Latero (kanske)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0