LET ME LOVE YOU - MARIO

What a day. Var ledig idag med, vilket var otroligt skönt. Vaknade runt tio idag också, satte mig i köket och pluggade matte. Kände att jag låg lite efter så tog igen det. Hoppade sedan in i duschen för att sen ta cykeln till den stora staden. Jag och syrran mötte upp Evelina där. Vi fikade på C&L vilket vi inte skulle gjort. Vi ångrade oss nämnligen. Sedan gick vi bara runt på stan. Linnéa och jag tänkte att vi bara skulle köpa nödvändiga saker, vilket slutade med att vi köpte; en klänning och ett linne på H&M samt ett nagellack. You go girls!
Kvällen har spenderats nere i hallen, träningen var rolig men kanske inte så givande. Vi tar nya tag på torsdag. Jag måste sluta skriva nu, ska upp klockan halv 6 imorgon. Nationella i engelska väntar, men det är det enda jag har så det blir en kort dag. Lovely.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0