LONELY GIRL

Har egentligen ingen lust att skriva men here we go.
 Löpningen till träningen gick dåligt, det kändes som att jag vägde 1000 kilo och hade noll kondis.
Självaste träningen gick bra(?)
 Nej nej, allt annat än bra.
 Ida tyckte att hon va så duktig(?) så Lotta bjöd på glass.
 Löpningen gick bra till en början men i slutet blev det riktigt tungt.
Vi fick iallafall med oss en till villig löpare, Ange. Hon sprang så lydigt brevid oss.
När jag kom hem gick jag raka vägen in till duschen, grymt skönt.
Imorgon ska jag och syrran umgås med Evelina. Det ska bli trevligt, det var längesedan.
 Med tanke på att vi har umgåtts 24/7 tre veckor nu så har jag saknat tjejen.
 Det största problemet blir vad vi ska äta.
 Evelina är nämligen vegetarian och allergisk mot morötter.
 Om inte det vore nog är hon också laktosintollerant.
Stackars människa.
Bara hon inte får någon paj. Då blir hon inte glad, det vet jag.
Får ge henne ett glas vatten, mat är överskattat.
Sängen nu för moi.

PUSS / JULLAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0