PLEASE DON'T WASTE MY TIME

Hello guys!
Det känns att det är måndag, jag har återgått till mitt trötta jag efter en långhelg.
Allt känns negativt idag, vet inte varför.
Köpte ett par shorts idag från H&M garden collection, bara så ni vet. Tvekade mellan ett par blåa och ett par beigha. Blev inte de blåa, tråkigt kan tyckas men jag vet hur det blir. *Hänger upp i garderoben* Vad fan ska jag ha till?
Har ingen som helst inspiration till kläder just nu, om bara det kan bli lite varmare så man kan springa runt i shorts och snygga tishor så skulle jag vara nöjd.
Nu ska jag ta på mig en tjocktröja, Linnéa och jag ska nämnligen hoppa hopprep. Inte för skojs skull utan för träningens skull. Hehe.
Latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0