PLEASE

Hey all! Kvällen igår var kul, det var bara ett fåtal från gamla klassen men det var bra ändå. Thank you bästa!
Idag har jag hunnit med mycket. Gått på second hand, fyndat en leopard-sjal för endast en femma. Var nere på stan en stund också, hittade inget. Har redan köpt så mycket den här veckan. Igår inhandlade jag en skjorta på herrvdelningen för en billig slant, en militär-inspirerad. Har pimpat den lite så nu är den perfekt.
Mina kusiner kom igår, de ska vara kvar till imorgon. Dem är så söta, springer runt i trädgården och leker. Lilla Diesel är också här, bästa vovven.
Nu ska jag joina pappa i soffan och glo på handboll. Ikväll blir det först lite grilling här hemma, sedan ska jag och syrran till Evelinas place och mysa. Vi är lediga hela måndag och hela tisdag så det ska firas, även att vi fick ett toppbetyg på uppdraget. B-e-e-e-autiful!

Skjortan gör sig inte rättvis på bild, måste ses IRL!

Latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0