SPARGRIS

Hey ya'll! Idag blev det en kort dag i skolan, rättså fabulous enligt mig. Hade endast en lektion om man räknar bort basgruppen som är världens onödigaste lektion. Åkte hem med halv tre tåget vilket inte händer allt för ofta. Hade träning på kvällen, den gick faktiskt ganska bra. Gymmix var med och träna för de ska vara med oss på nästa tävling senare nu i vår. Jag körde rundat-flickis-sträckt/pik-salto för första gången, grymt kul.
Imorgon har jag ledigt (eller egentligen inte, har bara basgrupp men känns lite onödigt att sitta och åka till Norrköping för en träff med klassen, I'm I right?!) Ska sova snuskigt länge imorgon och sedan får vi se om Evelina har piggnat på sig i såfall blir det en myskväll med kvinnan. Måste ta itu med mitt rum också, min gungstol här inne är bombaderad av kläder, nice.
Imorgon skulle min kära far och hans vänner åkt till Liverpool för att kolla på fotboll osv. Men eftersom någon vulkan i Island har fuckat upp så kan de inte åka. Stackars pappa.
Juste förfan, hittade mina födelsedagspengar nu ikväll. Åh, vad glad jag är att jag la undan dem, nu kan jag leva loppan hela året ut. Spara saker är min grej vettni, men de är FABULOUS!
Rörigt inlägg, men det får ni leva med!

Gullig bild, ah rättså!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0