TVIVEL


Helvete vad jag vill ha sommar nu. Vill bära shorts hela dagarna, ha på mig vida stora t-shirtar, converse, brillor, solblekt hår och bara va. Stå i solen och lyssna på Lasse en varm sommardag.
Jag vill ha det nu. NU!

Himmel vilken dag, har hunnit med massor. Farmor och farfar hämtade upp syrran och mig vid tio. Vi åkte till staden och kollade lite, var även på en second-hand butik. Linnéa och jag hittade en grymt-snygg väska och en jeansväst. Hela kalaset gick på 85 spänn. Nästan att man ville lämna fram en hundring och be dem behålla växel (men bara nästan). Iallafall, västen var inte precis så jag och Linnéa vill ha den, vi ska därför göra den kortare och trasha den lite, sandpappra osv.
Ska snart gå ner och hämta min påskhöna fylld med godis. Barnen Rüdén sprang runt som 5-åringar förrut och letade, de är så det ska vara.

Nemen, sommar nu kanske.
PUSS / JULLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0