YOUR WORLD IS MY WORLD

Lång dag säger jag bara. Idag har jag varit sjukt trött, jag har även varit sjukt pigg. Ingen bra kombination enligt mig. Idag i skolan hände inget nytt, känns som alla dagar är likadanna. Men SNART mina vänner är den här skiten slut, när jag får sommarlov ska jag gråta i två dagar så skönt ska det bli.
Idag på våran (Evelina, Linnéa och min) långrast gick vi på stan i Nrkg. 3 ringar och ett par örhängen fick följa med hem, det tycker jag att jag är värd eftersom jag knappt rört mina mars-pengar.
Ikväll löpte jag och syrran till träningen som vanligt, det gick bra faktiskt. Det blir lättare och lättare för varje gång (ganska logiskt). Träningen gick OK. Sprang hem. Nu sitter jag vardagsrumsfåtöljen brevid öppna spisen som mamma har tänt(?) stackaren är förkyld och har tappat rösten, fryser gör hon också. Inte jag, tvärtom...

Imorgon har jag två nationella prov, därför ska jag se klart på handbollen nu och sedan bege mig upp till sängen. Guten Glück! Good luck!

Natti fellas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0