COLD CASE LOVE

saknar mina gamla klassisar och stenkullen

Äntligen säger jag bara. Jag har lov! Okej inte bara jag då men ändå. Det här lovet kom verkligen i rättans tid.
Dagen idag har varit förvånats värt bra, var verkligen inte taggad inför denna dag imorse. Hade 3 prov/förhör idag, gick som smort. Åkte även spårvagn för första gången i Norrköping idag, det var inte så spännande som jag trodde det skulle va. Men kul var det, eller ah kul kanske är fel ord.

Ikväll har jag bara chillat och ätit gott, lite för mycket gott. Känns som jag ska spy upp allting närsomhelst (för mycket information kanske). Nog skrivet för stunden, ska fortsätta se på solsidan, på återseende!

PUSS / JULLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0