DET DU GJORDE MOT MIG

Tjenixen bloggen!
Idag var det en bra dag. Evepeve fyllde 17, vi hade ingen idrott (slutade alltså inte 4 utan klockan 12) därför blev jag så glad att jaf började gråta. AH, nästan iallafall.
Linnéa och jag gick på stan i Norpan och köpte leggings till tävlingen, sen när vi kom hem gick vi till H&M och köpte prickiga strumpisar som vi har kollat på ett bra tag nu. Men dem har alltid varit slut. De satt som smäcken och dem var vrålsnygga. Ikväll så har jag inte gjort allt för mycket för världen, har bara softat i soffan med la familia. Mye mysigt! Snart ska jag sova hade jag tänkt, men först lite mer surfing on the internet. Såg nyss att facebook har bytt design eller vad det heter, fan helvete och jävlar vad jag hatar de (3 svordomar i en mening! När jag ändå skrev den första tänkte jag att jag kunde dra till med två till)

Här är ett bra exempel på vad vi pysslar med när vi har tyska, snygg tjej för all del!


PUSS & GODNATT / JULLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0