down down

Lite coola tjejer sådär på kvällskvisten

hey you! Sitter i min säng och väntar... Ah, väntar. Ni kanske undrar vad jag väntar på? Jo, då ska jag tala om för er att jag väntar på att Ida-pida ska ladda upp andra delen av sagan om den rosa hunden. Youtube är värre än sj med förseningar så Ida har lite problem med uppladdningen. Men jag kan vänta, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Träningen idag gick bra för mig. Körde sträcktvolt öppning hjulning på tumbling vilket jag inte gjort förrut. Det var skoj. Och jobbigt. Akta träningsvärken jag kommer ha imorgon.
Akta.
Akta.
På tal om imorgon så ska Linnéa och jag med Lina och Louise till Norrköping imorgon, de blir nice. Bara tågen går.
Hoppas.
Hoppas.
Bra start på lovet vilket fall. Får se hur resten blir. Ska iallfall till brorsan på fredag, Linnéa och ska ta tåget till Västerås. Vi ska gå på stan och sen ska vi bara umgås med Alex, göra mat har vi lovat att göra.
Mysigt.
Mysigt.
Nu ska jag fortsätta vänta på premiären, ni som inte har något för er kan ju alltid se på första delen av storfilmen; http://www.youtube.com/watch?v=Ws2E46EoUCc - Jag och Ida agerar flickor i 10-års åldern. Linnéa agerar tjuven. Vi kommer bli flmstjärnor! Inte sant?

PUSS / JULLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0