FROM MY HOMIE TO MY ONLY

TJA! Idag vaknade jag tio, eller Linnéa väckte mig då. Hon skulle till tandläkaren så jag följde med sedan åkte vi till farmor och farfar och åt lunch, mycket mysigt. När vi kom hem bakade vi, utan recept, vi hittade på lite och det blev otroligt gott om jag får säga det själv! Har precis skrivit klart tyskan nu, galet skönt.
Snart ska jag byta om och sedan dra ner till duveholmshallen. Har ju som sagt ingen träning, men vi ska spela filmen. Det kommer bli myemye kul det känner jag på mig, det brukar bli så när Ida och Rebecca är inblandade. Resultatet av den tredje delen kommer förhoppningsvis ikväll/natt. Måste nog packa lite ikväll, Linnéa och jag åker till Alexander imorgon och bor där en natt. Det ska bli kul, få se Västerås lite mer. Och träffa brorsan också är ju alltid ett plus, det är ganska tomt här hemma nu. Ingen som retas och slåss, saknar det lite.
Nog om det, nu ska jag chilla sönder tills det är dags att tagga till inspelningen.
Auf Wiedersehen!

CP-bloggen vill inte ladda upp en bild, får acceptera det idag.
LATERO / JULLAN


Kommentarer
Postat av: rebecca

det är klart det är roligt när ugglan är med! ;)

2010-02-25 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0