HEARTBEAT


HEY you! Ligger just nu i min säng och lyssnar på musik. Kvällen var som väntat mycket rolig. Spelade in filmen som förövrigt kommer bli den bästa av alla tre. Har även hunnit med att packa och beställt biljetter tills imorgon. Vi ska åka nio här ifrån, då hinner vi gå lite på stan i Västerås också. Kika på lite vårkläder, ohja.
Måste nog snart sova, ska gå upp klockan sju imorgon, inte allt för smickrande tid.
Har fullt upp hela helgen, är borta hela fredagen och nästan hela lördag. På söndag är det heldag i hallen. När ska jag hinna plugga? När ska jag hinna ligga på soffan och inte göra någonting? När ska jag hinna njuta av lovet? När ska jag hinna sova bort dagarna? Det är snart måndag, måndag=skola. Skola=FAN, HELVETE, VILL INTE! Det var allt jag hade att komma med denna kväll. Kanske slänger in ett inlägg imorgon, annars ha det brao.

LATERO & PUSS & GODNATT / JULLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0