I DON'T NEED YOU

Sitter just nu och kollar på lilla Diesel, han sover sött i min säng. Rycker gör han då och då, drömmer för fullt. Han är så söt så jag skulle kunna äta upp honom.
Planerna för idag rann ut i sanden. Skulle åkt till Nrkp med Lina, Linnéa och Louise men alla tåg är/var inställda. Så det blev en runda på stan här i coolaholm istället. För väl duga. Efter rundturen på stan körde mamma hem Linnéa, mig och Lina. Vi käkade och spelade spel, nicely.
Resten av dagen har jag inte gjort någonting nästan. Mamma körde hem kusinerna vid fem, känns lite tomt i huset nu. Inga som springer runt!
Imorgon hade jag tänkt ta itu med lite skolarbete. Tänkte göra 1/3 uppgifter. En MVG-uppgift i historia, får se hur det går. Kanske även förbereder min engelska muntliga redovisning jag ska ha veckan vi börjar, det är bra att var i tid. Jag har en tendens att skjuta upp saker och ting, men det ska det bli ändring på.
Nu är det snart (så kan man egentligen inte skriva men jag gör det ändå) dags att släcka lampan, det är faktiskt tro det eller ej en dag imorgon också. Pigg och glad ska jag vara, och göra mina skolarbeten med ett leende på läpparna. Det lönar sig alltid i slutändan...

Lilla Chanel och lilla Diesel i blåbärsskogen förra sommaren, mina gullisar.


PUSS / JULLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0