I LOVED YOU ONCE

HEY! Blev precis klar med historian (läs; engelskan) hah. Jag orkade inte ta itu med en MVG-uppgift, kände att hjärnan inte orkade tänka. Så jag gjorde steg 6 redovisningen i engelska A istället. Min skola har ett sånt system i engelskan och i tyska att man jobbar med ett steg och sen redovisar man det på olika sett. I detta steg ska vi göra en muntlig presentation om en känd mördare. Jag valde Ted Bundy, han var en läskig typ. Tur att han är död annars skulle jag inte kunna sova på en vecka. Nu är iallafall en uppgift klar, two more to go. Får fixa det resten av veckan sen har jag lite tid nästa vecka också.
Snart måste jag byta om till träningskläder, jag är taggelitaggad till träning faktiskt. Hoppas på trampett så jag kan träna mer på mina helskruvar. Skulle vara kul med lite fristående också. En uppföljare på våra filmer blir det nog inte idag, men kanske. Det visar sig, känner på mig att den tredje kommer bli bäst.
Onödigt inlägg I KNOW!

Ted Bundy, han vill man inte möta i en mörk gränd. PUH! 

LATERO / JULLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0