I'M NOT STUPID

Sitter i sängen, igen! Hehe. Klockan är snart halv elva, det är lördag. Jag sitter i sängen, det måste vara något fel på mig tänker ni säkert. Men om man ska gå upp kvart i fem imorgon som jag ska så tycker jag faktiskt att jag är ganska smart. Tävlingen imorgon kommer antingen gå galant eller så kommer den bli ett fiasko, jag hoppas verkligen på första alternativet. Får inte glömma någonting imorgon heller, inte glömma inte glömma.
Tror jag måste släcka lampan nu. Linnéa och jag slipper iallfall cykla till hallen imorgon, våran kära bror ska skjutsa oss. Han ska ändå upp då för han ska hem till sig och träna halv tio.
Sova var det ja! Önska mig lycka till, ska faktiskt köra en helskruv för första gången på en tävling imorgon. SHIT, det kom jag på nu. HELSKRUV! I need to sleep!

PUSS & GODNATT / JULLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0