NO MATTER WHAT YOU SAY ABOUT LOVE

 
Kom precis hit en tjej som ser likadan ut som mig idag, skumt.

Tjohej! Skulle egentligen åka till Västerås idag, men vädergudarna tycks inte ha lyssnat på min bön att det inte skulle bli snöoväder. Skulle hälsat på brorsan och kollat på hans match, så det var lite synd att det inte blev av. Linnéa och ska kanske ta tåget till honom på fredag istället och vara där ett tag, testa Västerås, och sköta om hans lägenhet. Hämtade småkusinerna förrut och lilla Diesel. De ska vara här tills på måndag så full fart hela helgen. Diesel ska vara här hela sportloet, mye mysigt. Stannade även till och kikade lite på lager 157. Brukar mest bara vara skräp där men hittade faktiskt lite. Ett par jeans med "skinn" detaljer på sidorna, och en snygg randig t-shirt på herravdelningen. Dösnyggt alltihopp. Snart tänkte jag att jag skulle städa mitt rum, det skulle behövas (som vanligt) Sen ska jag nog mysa lite med de små, ah så får det bli.
På återssende!

/ JULLAN

Kommentarer
Postat av: Klara

visa hur det ser ut! ;)

2010-02-20 @ 17:01:25
Postat av: jullan

skulle jag kunna göra :)

2010-02-20 @ 18:33:39
URL: http://juliapernillaryden
Postat av: Matilda

vilken snygg fiskbensfläta! :D snyggging!

2010-02-21 @ 15:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0