NOW THAT I'M ALONE

LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELY

Sitter just nu vid köksbordet och har precis slängt i mig en skål med flingor. Mye gott måste jag säga, första gången jag åt det med mjölk. Inte lika gott som med filmjölk, men absolut inte äckligt. Ah, då vet ni!
Skolan idag var lugn faktiskt, bara några minuter försent tåg dit och hem. Innan Linnéa och jag tog våra hojar hemåt så gick vi in på Åhlens, och köpte nagellack. Vi har blivit beroende av det båda två, köper ett nytt nästan varje vecka. Inte okej. Men måste.
Ska snart ner till träningen, som för övrigt är den sista innan tävlingen som är på söndag. Nu gäller det verkligen att alla varv sitter, vilket känns lite osäkert. Jag är nervös, kommer dö, mitt på planen...
Nu ska jag väcka syrran som somnat sen ska jag slänga av mig mina kläder och sedan hoppa i min träningskläder. Slänger kanske in ett inlägg sen, have fun kompisar!

PUSS / JULLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0