ORK

HEJHEJ! Bra uppdatering, nej skulle inte tro det. Inte för att jag tror att så många lider av de men...
Dagarna bara blåser förbi likt vinden tycker jag, ännu mer snö har kommit, jag blir tröttare och tröttare för varje dag på den här äckliga snön.
Snart får jag en ny bloggdesign, då blir det bättre med det här med bloggen. Blir mer seriösare då. Känns som att jag bara sitter och skriver goja hela tiden. Blir bättre snart, när jag är gladare, när våren är här och man äntligen kan få se solen igen. Spyr på snön!
Imorgon ska jag åka skridskor (inte frivilligt, med skolan) trodde man skulle slippa alla tråkiga utedagar, men icke sa nicke.
Borde släcka lampan nu, ingen idé att sitta uppe nu har ändå ingen att prata med, alla sitter väl fastklistrade framför PH. Men inte jag, för jag sover och drömmer om grekland och sommarn!

PUSS OCH GODNATT / JULLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0