SOMEONE

Typ såhär såg jag ut idag, typ.

Back in coolaholm nurå. Dagarna hos brorsan har varit super! Har bara umgåtts och haft det väldigt mysigt. Idag/imorse städade Linnéa och jag hela hans lägenhet när han var och träna. Det uppskattades må ni tro. Sedan kollade vi på  hans match som inte var så mycket att hurra för. De fick stryk med tre bollar, tre ynka bollar, tre mål. Inte bra, inte bra IVH Västerås. Nu ikväll har jag bara varit hemma, myst och kollat på melodifestivalen. Imorgon blir det en tidig uppstigning igen, ska nämligen vara demogymnast imorgon. Inget att hurra för det heller kan jag tala om. Tråkigt, boring osv. Efter det blir det pluggeliplugg och sedan handboll. ME lajki.
Dags att sova nu tror jag, sängen lockar and so do sommaren. Har nog aldrig varit så glad för de regn som kommit under helgen, B-E-E-EATIFUL!

PUSS / JULLAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0