true colours

Hej! Träningen gick bra, satte några helskruvar så det var väl bra. Hoppade mycket studsmatta, gjorde ett cheerleading-nummer & planerade inför våran kommande film (den tredje med rosa hunden) Vi ska spela in den på torsdag. Vi har egentligen ingen träning då men Ida, Linnéa, Rebecca och jag ska ändå spela in den. Jag känner på mig att den kommer bli bäst. 
Imorgon tänkte jag gå upp skapligt, ska åka till Västerås klockan 1 och hälsa på min bror. Han har sedan match klockan 6 som vi ska titta på, det blir kul.
Snart ska jag krypa ner under det underbart varma täcket och gråta en skvätt för att Diesel ska hem imorgon.

Om inte man har sett de två första filmerna om den rosa hunden av någon konstig anledning så gå genast in på youtube och kolla (och nej jag kan inte länka klipp).

PUSS / JULLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0