YOU KNOW HE AIN'T RIGHT

Jag har gått och blivit kär i mina nya strumpbyxor. Ska ha på mig dem hela livet har jag tänkt.

Jag älskar lördagar, har alltid gjort och kommer alltid att göra de. Idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt. Bakade lite kakor som blev superduper, mums.
Just nu sitter jag i mitt rum och glor, det är skönt att bara sitta att glo tycker jag. Jag hade tänkt göra det hela kvällen, eller kanske inte hela kvällen men nästan. Imorgon ska jag gå upp klockan halv sju, bussen till Motala går halv åtta och den får man ju inte missa. Jag hoppas det går bra imorgon, men det gör det nog. Hoppas, hoppas.
Nu ska jag plocka lite i rummet, det är inte vackert här inte. Med Chris Brown på högsta volym går det snabbt.

LATERO / JULLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0