22.10

Ida tyckte inte om förslaget att klippa lugg, hon är ju trots allt frisören i det hela. Så borde kanske lyssna på henne och låta bli. Men jag vill ändå, HEHE. Nej, men vilka problem. Finns värre problem här i världen så nog pratat om de.

Jag har inte mycket att komma med såhär en söndags kväll, klockan börjar slå natten så skulle egentligen behöva sova. Hade först tänkt att jag skulle läsa lite i min roman, sen sova. Klockan står på 7 och tåget går 9, är hemma fem vilket inte lockar. Jag kommer hata måndagar framöver, att ha tyska sista timmen av dagen är inte direkt en höjdare. Men som sagt de finns andra problem här i världen. Jag har iallfall något att längta till, Grekland i sommar. Dör av längtan, jag vill ha sol och värme. NU!

over and out Jullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0