and you fell in love


Bästa, bästa vovven


Godafton mina kära läsare!
Någon av er kanske är uppmärksam och har sett att jag har gjort om min design igen. Hehe. Man kan ju ha blandade åsikter om den, själv tycker jag inte om den. Jag får panik, jag har suttit med den i flera timmar nu och den blir ju inte bättre. Kan inte NÅGON hjälpa mig? SNÄLLA! Jag är i desperat behov av hjälp.
Nej, nu ska jag inte haka upp mig på designen, för vad gör den om hundra år liksom? Precis, inte ett skit.

Den här dagen har jag gjort det jag gjorde igår, i förigår, i förförigår osv. Ja, ni fattar. Jag har inte gjort ett smack. Sjukt skönt tycker jag.
 Men snart börjar skolan, vardagen och de gamla rutinerna. Sjukt skönt det med, men med undantag för skolan. Den slipper den gärna några veckor till, nemas problemas. Med tanke på mitt nya shema så slipper jag den gärna eftersom jag nu måste ta tidiga tåg till skolan och sena tåg hem. Känns ju mindre skönt.
Jag får hoppas på att vårterminen bara blåser förbi likt vinden och att det blir sommarlov snart. Skulle ju inte sitta fel. Sen hoppas jag också att lärarna ger oss mindre prov och läxor och ger mig bättre betyg, det är kanske inte så troligt eftersom det är Kunskapsgymnasiet jag talar om. Men man kan ju alltid hoppas på de bästa.
 Nog om skolan, nog om framtiden. Just nu tar jag bara varje dag som kommer. Skönt att ha det så, och inte ha massor med planer man ska göra. Blir bara stressigt och sånt tycker jag inte om. Bättre att bara glida runt i sin egen takt och bara softa. Iallafall nu på lovet, då är det tillåtet. Men inte sen när skolfan börjar igen, då blir det andra bullar. Men jag ska ändå försöka att inte bli så stressad och inte ställa så höga krav på mig själv, jag menar herregud jag går bara i första ring. Varför ta ut sig nu när man har två år kvar. Usch två år kvar. Två år.
20 veckor till sommarlov. De är det jag siktar på.

Later


Kommentarer
Postat av: lina

fråga louise om hjälp :D

2010-01-05 @ 17:30:11
Postat av: jullan

har redan gjort de! :D

2010-01-06 @ 12:32:33
Postat av: Johanna

Men jullan! Jag som för dagen hade bestämt mig för kunskap blev icke så säker nu längre.... :O

2010-01-06 @ 17:58:08
URL: http://allbyjohanna.blogg.se/
Postat av: jullan

men snälla johanna! :o

DU SKA VÄLJA KUNSKAP tkr jag! det är klart det är kt plugg men skolan är så sjukt bra.. duve har också mkt plugg!

2010-01-06 @ 19:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0