BE STRONG...

...och hur fan ska man kunna vara stark när allt känns som det gör. Allt är bara svårt, jag vill ha vår. Vår och sommar då är jag nöjd. Jag vill inte gå i skolan. Vill inte. Men jag måste, och jag ska. Ont i magen har jag också, så jag skulle kunna spy och svimma på samma gång, Jag ska sluta tycka synd om mig själv. Försöka tänka bort förra årets beskymmer och fokusera på nutiden.
Förlåt, men ville få det ut mig bara.

Jag ska alldeles strax krypa ner här i sängen, men först ska jag kika lite till på mina favorit bloggar. Imorgon är det tidig morgon som gäller, inte alls kul. Bäst att släcka ner nu, sleep tight!

Later Jullan


Kommentarer
Postat av: EVEPEVE

Finns här för dig, dag som natt, i ur och skur!

2010-01-18 @ 23:19:00
URL: http://evelinaohlsson.devote.se
Postat av: Anonym

right back at ya eve, i ur och skur

2010-01-19 @ 18:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0