berätta hur du gör

hjärta på oss



Kände att det kanske var dags att slänga in ett litet blogginlägg. Som någon av er kanske märker så har jag gjort om designen på min lilla blogg. Vackert eller hur? Knappast, men det får duga ett tag framöver.
Nå, hur har mina första dagar på 2010 varit. Kan sammanfatta dem som så att jag har endast umgåtts med mina bästa; Lina och Linnéa! Lina sov hos Linnéa och mig inatt det var otroligt mysigt och underbart. Vi hyrde en film, en väldigt rolig film tyckte vi. Vi kanske är dem enda som tycker Horton är bra, men what ever. Vi fick oss iallafall ett gott skratt. Mysigt var det iallafall att ha Lina här hela helgen nästan, även fast jag fick ligga på soffan vilket resulterade till dålig sömn, men det var helt klart värt det.

Idag har jag inte gjort ett skvatt skulle man kunna säga, mest suttit och inte gjort någonting. Har piffat till lite kläder, vilket ledde till en väldigt snygg tröja om jag får säga det själv. Det är vad jag har gjort.
Imorgon tänkte jag ta itu med mer vettiga saker och inte bara sånt som är roligt. Det är söndag vilket är min hatdag och därför tänkte jag plugga. Nu tänker ni såhär "är hon dum i huvudet, ska hon plugga på lovet". Då kan jag försvara mig och säga att ja! Jag kanske är dum i huvudet men jag måste faktiskt göra't. Om man har en muntlig tyskaredovisning när man kommer tillbaka till skolan och ett prov så är det väldigt vettigt att plugga, iallafall för min del. Så det så! 
 Nehepp, om man kanske skulle krypa ner under det gosiga varma täcket? Det låter bra tycker jag.

Latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0