BRRRRR

Skapligt kallt det är ute nu, jag dör (typ). Var som sagt nere på stan och fikade med ett gäng bra tjejor! Danijela som jag inte har träffat på typ 1 år som är en av mina bästa vänner sen jag var liten, och såklart Linnéa och Lina som jag träffar oftare. Mysigt vare iallfall att fika och bara snacka om allt och alla. Det måste göras om, måste måste. Vi kollade lite på rean här i stan också, men det mesta var utplockat och jag kände inte för shopping idag. Har köpt så mycket så nu får det vara bra, bättre att spara pengarna till vårkläder sen. Som för övrigt kan komma till butikerna nu så man slipper rean. 
 Jag kom nyss hem, tänkte att jag skulle sätta igång och städa mitt rum. Vilket är väldigt behövligt. Men först ska jag chatta lite på msn med min syster, då förstår ni ju hur kul jag har! Återkommer lite senare, men tills dess får ni ha det så bra. Det ska iallfall jag!
slänger in en dagens också för den som är intresserad; 

tröja; vero moda, leopard-jeans; H&M, hårband; Monki,
smycken (ringar & armband); presenter, och lite random

LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0