COLD

snygga tjejer

Några grader varmare skulle faktiskt inte sitta helt fel nu, med tanke på att man fryser ihjäl varje gång man går ut. Medan när jag kommer in så håller jag på att dö av värme, men jag kanske får skylla mig själv eftersom jag sitter vid öppna spisen, men ändå. Det kan inte bli lite mittimellan eller så?

Nog om väder. Idag har så lämnade vi tillbaka Diesel (hunden) som har bott hos oss i ca. 2 veckor till min moster. Stackarn grät när vi åkte, eller ah. Det såg ut som det iallafall. Jag saknar honom redan.
Nu ska jag nog sätta mig någon annanstans i huset, känns som jag sitter i ett varmt land. Vilket inte skulle vara helt fel nu. Någon som är på eller? Jag ska också fortsätta titta på bilder på Ashley och Mary-Kate Olsen. Älskar dem och deras klädstil, då vet ni!

Later dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0