deep inside I hope you feel it to

Är sjukt imponerad på mig själv! Jag har hunnit med så mycket idag. Jag hann även med att städa, fast bara lite. Det ser i allafall inte ut som ett bombnedslag som innan. Jag har även spelat monopol med syrran. Jag var nästan pank förrut men nuså, pengarna bara rulla in! Heja Jullan.
Just nu sitter jag på en hård trästol (aj) medan Calle Kristianssons album och spelas på högsta volym, Julia gillar om man säger så.
Snart kommer mina kära vänner Moa och Matilda som ska sova här i natt. Vi ska sova i brorsans gamla rum, mysigt värre! Tacos och film kör vi på också, ser man på Julia gillar det med!
Måste också tillägga att jag sitter vid våran stora bärbara dator, jag är rädd för den! Den är så stooooooooor mot min lilla 10 tummare. Ah, det var de, NU kan ni börja anteckna...

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0