DU KAN SKRATTA ÅT LIVET

Åh, vad jobbig du är ibland bloggen. Har ingen ork till dig längre.
Men okej, ger dig en chans. Ska sammanfatta dagen lite tänkte jag; vaknade ett, duschade, cyklade ner på stan (läs; gick, syrrans cykel pajja efter halva vägen) fikade med saknade tjejer, de va nice & mys plus att det måste göras om, snartast!
Ikväll har jag bara softat, chillat och tagit det lugnt. Snackat med min bästa vän om allt mellan himmel och jord. Jag är glad att jag har en sådan vän, väldigt glad.
Jag borde snart sova, ska upp tidigt imorgon då jag ska fira min lilla kusin som fyllt 13 bast. Måste innan läggdags ladda datornbatteriet så jag kan ta med den i bilen, ah så fåre bli! Sov gott gullungar.

PUSS

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: Jag vet, det är inte kul att städa och inte speciellt kul på en fredag , men nu är det jättefint i mitt rum :)



Trevlig blogg btw :)

2010-01-30 @ 13:15:26
URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0