FALLING IN LOVE IS BAD

Hola bloggen! Idag sov tills jag blev trött, eller ah typ. Linnéa väckte mig klockan ett då hon hade varit uppe en timme. Hon var lite ensam så jag var tvungen att stiga upp. Men jag var iallfall utvilad efter att ha sovit i ungefär 13 timmar. Vi åt en god frukost och sedan har jag inte hunnit med så mycket. Linnéa och jag ska snart städa hos katterna (kaninerna) de behövs, sedan sklle jag nog behöva plocka i mitt rum också. Ikväll ska Linnéa och jag till Evelina, hon verkar vara frisk så drar en filmkväll. Nicenice, New moon och 17 again står på shemat har sett båda men kan inte få nog av någon av dem.
Nej, nu ska jag agera en snäll matte och städa hos de små djuren. Hörs senare.

lateroo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0