FAMOUS GIRL

Jag har alltid haft en liten förälskelse i denna på kille, han sviker en aldrig.

Snö, ja snö. Säger det igen, jag hatar snö. Det kommer ta 4939358 år tills snön blir till blask. Jag hatar blask.
Nog om snö. Snö är bara vatten.
Idag har skolan tärt på mig. Dagen började sämst, det tog 50 minuter att åka tåg idag. Hur lyckas man att åka så länge när det normalt tar 20 minuter? Jo, så här lyckas man; Kör extra sakta för det är ett vagnfel, rök inne på en toalett så att brandlarmet startar och tåget måste stanna upp i en kvart.
Ikväll var det träning, det gick ovanligt bra för min del. Jag är nöjd, jag visade engagemang helt enkelt.

Planerna imorgon lyder som följande; jag ska sova tills jag inte är trött (ca. klockan 1) anledninge till detta faktum är att jag är ledig imorgon. Sedan ska jag njuta av min lediga dag, sen ska jag möta upp Tove, Erica, Haza och Lina på stan. Vi ska fika och bara mysa! Jag längtar redan. Men först, sova!

PUSS / Jullan

Kommentarer
Postat av: matilda

JAG SAKNAR DIG! Btw så har man ju sett killen i verkligenheten, SHIRTLESS. Dock så är det inget att skryta om i nuläget med tanke på det han har gjort.. :(

2010-01-29 @ 15:06:27
URL: http://matildamejman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0