GODNATT BLOGGEN

Nu sitter jag här igen, på min vanliga plats den här tiden på dygnet (i sängen för dem som inte fattade). Iallfall så har jag inte gjort allt för mycket sen jag skrev det senaste inlägget.
 Imorgon ska jag försöka vakna tidigt, eller ah iallfall vid halv elva. Anledningen till den tidiga uppstidgningen är för att halv 1 ska jag, Linnéa och Lina vara på plats nere på stan för att möta upp Danijela som för övrigt är mycket saknad. Vi ska ta en fika och jag känner på mig att vi har mycket att snacka om, det blir great! 
 Kanske är dags att försöka sova nu, annars kanske jag inte kommer upp imorgon och det vore ju förargligt.

Godnatt guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0