HE ATE MY HEART



Egentligen orkar jag inte skriva ett enda ord. Är för trött, ser knappt tangenterna. Ont i halsen har jag också och näsan bara rinner, nice. Dagen har varit mye bra. Evelina kom vid två och åkte hem halv 8, en heldag alltså med bakning och mys. Kul vare. Kvällen bestod inte av mycket annat än mys framför tv;n, orkade inget annat. Min bror har kommit till Katthult också, det gillas.
Snart ska jag sova, min kropp behöver de känner jag. Imorgon ska jag antagligen följa med pappa till Linköping, A-laget som han tränar ska spela. Kan ju vara kul att se, annars ska jag plugga hemma. Handboll eller plugga? Rätt svar handboll. Mest behövliga svar är plugga. Får sova på saken. 
 

Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0