I NEVER SAID THANK YOU FOR THAT

favorit i repris, ge mig 16 juni NU HELST!

Hur kul får man ha? Jag har precis läst min egna blogg fast översatt på tyska. Jag blir rädd för mig själv, jag kommer snart tänka på tyska. Abschlissen, de ordet sitter fast i min hjärna. Tack vare Eve.
Nu på kvällen så tränade jag, det gick inget vidare. Men kan skylla på att jag var lite trött... Några överslag på hästen blev det iallfall (ja på hästen).
Idag bokade mamma och pappa resa till Grekland! Om 5 månader ligger jag på en strand i Grekland, ryser när jag tänker på det. Grekland asså, vilket land. Har allt, tre fucking veckor blir jag borta.
Nu ska jag sova, tänkte sova tills sommaren är här. Så när jag skriver nästa gång är det säkert skolavslutning, sen åker jag till Greklandet veckan efter de! Lovely!

Godnatt ungar!


Kommentarer
Postat av: EVEPEVEPÄRON VAD?

Abschlissen in my heart ! Kul med Grekland!!

2010-01-15 @ 00:04:20
URL: http://evelinaohlsson.devote.se
Postat av: jullan

abschliessen är bra! grekland to! ses ikväll sweetieee!

2010-01-15 @ 15:06:49
URL: http://juliapernillaryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0