If you


Lite osminkad oså.


Nå mina kära bloggläsare (om det nu finns några) idag har jag inte gjort alltför mycket för världen. Känns det igen eller? Jo, jag tror faktiskt så. Anyway, jag tänkte att jag skulle vara så pass duktig att jag skulle plugga lite, men vad vart det? Jo, det vart inget kan man säga. Nej, nu får jag sluta ställa frågor till mig själv.

Som sagt så har jag inte gjort ett skvatt idag. Eller jo iförsig, det har jag väl. Jag har ju faktiskt städat mitt rum lite, sen har jag ju suttit vid datorn ett x antal timmar och tv;n och jag har ju kommit väldigt bra överens. Usch, blir deprimerad när jag tänker på hur lite jag gör om dagarna. Skärpning Julia! Jag är i väldigt stort behov av att plugga, jag känner redan stressen och ångesten. Har en tyskaredovisning att göra, och jag som inte ens kan tyska. Vart ska det sluta liksom? Just nu vill jag bara ligga på en strand och svettas i Grekland,
då skulle jag vara världens lyckligaste.
Nej, om man skulle sova klockan är ju trots allt ganska mycket.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0