I'LL GO

kul i bilen

HEJ! Denna dag har varit som en helt vanlig dag. Konstigt. Firade min kusin, han blev nöjd med presenterna. Tur det får man väl säga. Mös lite med de andra kusinerna också, plus alla katter och lilla Diesel.
Åkte direkt till duve sen med pappa eftersom A-laget i handboll skulle spela match (pappa är tränare). Matilda kom dit och kollade med Linnéa och mig, galet nice att få se henne igen. Det var ett halvår sedan räknade ut, helt sjukt. KAIK vann iallfall, vilket var tur.
Kvällen har betstått av att chilla och softa. AH, sånt som jag gillar. Lina kunde inte komma över eftersom hon har gått och fått huvudvärk, annars kunde det passat bra med en myskväll med henne.
Snart ska jag sova tror jag, eftersom det är en dag imorgon också. AH, jag vet det är det efter varje dag. Men ändå, imorgon är det en speciell dag. Eller nej, inte speciell kanske, men jag vet vad jag måste göra. P-L-U-G-G-A. Tyska står på shemat. Ska redovisa ett steg i kursen på måndag, jag har inte börjat. WOPSI! Om jag hade varit en duktig flicka hade jag kunnat gjort det ikväll, men jag var tyvärr inte det då. TYVÄRR.
Nu ska jag sluta skriva massor med goja, ingen orkar ändå inte läsa. Loppkojan väntar på mig, känner att det ska bli skönt att vila ögonen lite. Sleep tight kompisar!

PUSS / JULLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0