I'M FINE WITHOUT YOU

What's up? Själv sitter jag vid tv;n och bara njuter. Egentligen vet jag inte varför jag njuter, men kan vara för att jag inte pluggar just nu. Och kan vara för att min bästaste underbaraste skola har tagit bort massor av våra lektioner den här veckan. Som imorgon tillexempel, då har jag bara redovisning i tyska men den är klockan kvart i två. Men åker till skolan ändå ganska tidigt, har lite att plugga på. Duktiga jag! 
Det vart inte bibblan idag, vi stannade kvar i skolan istället till fyra ungefär. Helt sjukt, jag hann med mer på två timmar än vad jag hann med igår på bibblan och där var vi i fyra. Bibblan kanske inte va så bra som jag trodde... Lite iallfall!
Nu ska jag göra mig en kopp te, sen ska jag läsa igenom tyskan en gång. Ska snacka med Eve på Skype sen, vi ska redovisa för varandra. Hur bra? Mye bra tycker jag, slänger in ett inlägg sen (läs;kanske)

Later dudeeeeeeees Jullan


Jag skulle kunna dö för att få bruna ben igen just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0