LUCKY

Hej töntar! Jag kom typ nyss hem ifrån Evelina, de va typ en störtkul kväll som bara typ måste göras om. Vi har mest suttit vid hennes dator och lyssnat på gammal musik, massor låtar jag har glömt bort helt totalt. Iallfall, vi kikade på en film också fast inte så mycket det slutade ändå med att vi gjorde massor oseriösa videos. Evelina försökte lära Linnéa och mig en dans också, men det gick mindre bra! Tack Evelina att du stod ut med mig och Linnéa ikväll iallfall.
Snart ska jag släcka lampan men först ska jag kolla vidare på lite bloggar. Sedan ska jag drömma om något bra, en strand i grekland eller kattungar eller något annat jag tycker om.

NATTI Jullan


Vi fick verkligen till det på denna bild må jag säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0