MAD HOUSE

Det är sjukt, jag gick upp tio idag. Tidigt för att vara helg tycker jag. Men jag tänkte att jag skulle vara lite duktig idag. Jag satte mig därför i mitt rum och gjorde min tyska-uppgift (som för övrigt ska vara klar imorgon, men bättre sent än aldrig).
Jag satt och skrev och skrev, det gick otroligt bra. Skrek till och med till Linnéa att det har var ju riktigt kul. Varför sa jag så? Det är samma sak som när jag brukar säga "vad längesedan det var jag var magsjuk" och vad händer dagen efter då? Jo, jag blir så klart magsjuk. Okej, åter till tyskan. När jag hade skrivit drygt en halv sida stängs datorn av. DET BLIR HELT SVART! Det hade blivit strömavbrott, men bara i mitt rum. Driver du med mig gud, var min första tanke. Jag brast i gråt (jag vet, töntigt. Men vafan, jag hade ju suttit med uppgiften i en timme lite drygt). Men som sagt, bara att bryta ihop och komma igen. Så jag tog mig i kragen och skrev om allt. Den blev dock inte lika bra som den första men vad skulle jag göra(?). 
 
Mina planer för dagen;

  • Städa rummet (behövligt)
  • Kanske hjälpa mamma och Linnéa med att baka bullar (iallfall äta lite deg)
  • Läsa min bok
  • Kolla på EM-finalen i handboll
  • Softa och chilla
  • Funderara över när det kommer bli vår
  • SOVA!

PUSS / JULLAN


Kommentarer
Postat av: Eve

Tillsammans klarar vi av tyska j*veln!

2010-01-31 @ 18:01:01
URL: http://evelinaohlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0