MY HEART AIN'T A BRAIN


Kan inte fatta att jag var just där för ett halvår sedan, TA MIG TILL GREKLAND NUUUUUUUUU!


Bra bloggaerska jag är! Verkligen! Ni känner väl hur sarkasmen bara flödar. Idag har jag inte legat på topp om man säger så. Jag vaknade vid nio eftersom Linnéa och jag tog elva tåget till skolan. Efter många om och men så åkte vi iallfall. Tur de för vi hade basgrupp, men det var det enda vi hade så det var ganska ovärt att åka dit. Vi va i skolan i 45 minuter, och åkte tåg i nästan en timme sammanlagt. Smarta tjejer! Snarare duktiga.
Efter den "långa" skoladagen träffade vi Eve på bibblan, det börjar verkligen bli vårat favoritpluggställe nu. Hehe. Idag fick vi ganska mycket gjort, eller ah. Det kan väl diskuteras. Hemma var jag vid 6 och då pluggade jag, är klar med tyskan nu så det känns skönt! Den ska redovisas på Onsdag. Sen har jag MVG-prov i religion på Torsdag, KUL! Jag känner mig redan stressad, efter en dag i skolan, EN DAG! Mindre bra tycker jag.
Jag är inte bara stressad av skolan utan av allt just nu känns det som. Jag har inte kikat på några bloggar idag, jag har inte varit inne på facebook vafan är det med mig kan tänkas. Jag måste lugna ner mig, take it easy liksom. 
Ahjuste, jag ska få min bloggdesign fixat nu i veckan! Av Viktoria, det kommer bli super det känner jag på mig. Viktoria är bra på sånt, det vill jag lova.
Nu ska jag logga in på Skype och skypa (heter de så?) med Evelina, vi måste planera lite inför morgondagen. Blir troligen bibblan imorgon med. Bibblan is the shit! 

Puss och godnatt Jullan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0